Rabat dla zarejestrowanych klientów do 10%
Opineo: otrzymaliśmy ocenę 99 ze 100
Planujesz kupić własne pudełka z nadrukiem? Jeśli Twój wybór padł na pudełka fasonowe nie zapomnij o wewnętrznej stronie klapy. Na przykładach pokażemy, jak ze zwykłej pokrywy pudełka zrobić skuteczne narzędzie do budowania swojej marki i sprawiania klientom radości.
Od projektu, który namawia do udostępniania w sieciach społecznościowych, do historii Twojej firmy – możliwości nadruku jest multum. Wystarczy wybrać odpowiedni dla Ciebie projekt.
Rozdźwięk w mediach społecznościowych może przyczynić się do powodzenia Twojej firmy w internecie.
Dlatego warto aktywizować klientów do udostępniania swoich doświadczeń, tak jak to robi na przykład Lillypost Box. Projekt, który co miesiąc wysyłał książki dla dzieci i wspierał je w czytaniu. Wystarczy jedno spojrzenie na ich Instagram a od razu jest jasne, że to był strzał w dziesiątkę. Mają ponad 2900 oznaczeń.
Nie zapomnij wydrukować na pokrywę #hashtag i linki do swoich mediów społecznościowych. Na pewno pomoże kod QR.
Ostatnia rada: bądź konkretny. Lepiej zapytać się „jak Ci się podobają nowe kolczyki” zamiast ogólnego „jesteś zadowolona/y?”. Daj klientowi dokładną instrukcję co ma opisać.
Wyraźny #hashtag i prosty design zadziałały. Po prawej screenshot z Instagrama Lillypost.
Mały gest, duży efekt. Wyrażenie wdzięczności klientom jest prostym, ale efektywnym sposobem na wzmocnienie relacji i nakłonienie klienta na ponowne zakupy. Świetnie to robi firma kosmetologiczna Venira, która wzmacnia uczucie przynależności hasłem „…razem jesteśmy Venira”.
Możesz być jeszcze bliżej klienta, jeśli przy komplementacji paczki każdemu z osobna na opakowanie napiszesz imię. Ale uwaga na czas. Przy pakowaniu 150 paczek dziennie możesz nie nadążyć w ręcznym wypełnianiu wiadomości.
Venira nawiązuje z klientem osobisty kontakt za pomocą zdania „…Twoja Venira”. Na pudełku znajduje się wiadomość „Oto ja, Twoja Venira” a w środku „Dziękujemy, wspólnie jesteśmy Venira” razem z cytatem „Zewnętrzne piękno jest o tyle cenniejsze, o ile skrywa piękno wewnętrzne”.
Twoja historia jest wyjątkowa? Nie chowaj jej dla siebie. Opowiedz ją klientom podczas otwierania paczki.
Albo przedstaw swoją misję i wartości, które stoją za Twoimi produktami. Ten sposób wykorzystuje firma sprzedająca kosmetyki do włosów Mr. Smith, która na pudełku przedstawia swoją główną wartość – oszczędność. Nas, zwierząt i przyrody.
Również tutaj pierwsze skrzypce gra budowanie marki i wzmacnianie relacji między klientem i marką.
Kosmetyki do włosów Mr. Smith są znane ze swojej oszczędności. Dlatego nic dziwnego, że dowiesz się o tym od razu po otwarciu paczki. Źródło: Pinterest.
Jeśli sprzedajesz jeden typ produktu, możesz na pokrywie paczki napisać jak się produktu używa, jak o niego dbać. A ponieważ jednym obrazkiem wyrazisz więcej niż tysiąc słów, zainspiruj się u Noku Canvas – startupowego projektu oferującego samopodlewające się zielone ścianki, które na pudełku pokazuje swoją największą zaletę – łatwy montaż.
Możesz pomóc swoim klientom zrozumieć Twój produkt, jak z nim się obchodzić, żeby długo wytrzymał, za pomocą przemyślanemu designowi. Źródło: Noku Canvas.
Podobny pomysł ma firma Hug Me, która produkuje biustonosze z membraną do karmienia. A ponieważ oferowane przez nich biustonosze są czułe na nieczułe pranie, od razu na klapie paczki drukują instrukcję jak powinno się biustonosze prać, aby służyły co najdłużej.
Firma Hug Me wybrała pokrywę paczki nie tylko w celu podziękowania za zakupy, ale przede wszystkim jako instrukcję jak dbać o produkty. W pudełku znajduje się napis: „Dziękujemy za Twój zakup. Aby Twój biustonosz został ładny i funkcjonalny, polecamy go prać w temperaturze 30 stopni”.
Czasami kluczem do sukcesu jest prostota. Używając wewnętrznej strony pokrywy pudełka wyłącznie na Twoje logo wytworzy czysty i profesjonalny wygląd. Przekonaj się samemu na przykładzie pudełka od Underbelly. Firmy, która produkuje bieliznę menstruacyjną.
Minimalistyczny design idealnie pasuje do marki Underbelly.
Logo możesz umieścić nietypowo. Zaskocz klientów podobnie jak sklep internetowy z modą Selfringes. Źródło: Pure Vanity.
Twoja marka nie jest jeszcze tak znana? Dopełnij swoje logo o claim podobnie jak firma ThirdLove, a na pewno lepiej utkwi klientom w pamięci. Źródło: Mint and Thrift.
Wystarczy jeden dobrze wybrany cytat, żeby wzbudzić u klienta całą serię myśli i emocji.
Co więcej, cytaty mają potencjał do udostępniania w mediach społecznościowych. Ludzie chętnie uwieczniają momenty, które do nich przemawiają. Wybierz odpowiedni cytat, który pasuje do Twojej marki a efekt będzie gwarantowany.
Inspirację możesz czerpać u Sézane – francuskiej firmy z modą, która na paczkach umieszcza cytaty znanych Francuzów. Dla klientów z innych krajów udostępnia również angielskie tłumaczenie.
Swojemu pochodzeniu firma Sézane nie zaprzecza nawet na pudełkach. Źródło: Mademois-elle.
Klapa pudełka to cenna powierzchnia, która może być świetnie wykorzystana. Zademonstrowaliśmy parę sposobów, jak wykorzystać tę powierzchnię do wzmocnienia swojej marki i wzmocnienia doświadczenia klientów. Dlatego wierzymy, że od dzisiaj tę powierzchnię wykorzystasz na maksimum.
Rada na koniec: nadruk na opakowaniach jest dla Ciebie na razie za drogi? Rozwiązanie jest proste – skorzystaj z naklejki, pieczątki…
Bądź odważny, jeśli chodzi o swoje projekty, a jeśli już wiesz, którą drogą pójdziesz, odezwij się do nas. Chętnie wyprodukujemy Twoje wymarzone pudełko na zamówienie.